Met kwaliteitsmanagement wordt gestreefd naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van een product, productieproces, dienst of organisatie, volgens wikipedia.

Binnen Gronouwe Research & Consultancy streven we daar ook naar, maar houden rekening met de klantwens (wil de klant dit product/dienst) en kijken we of kwaliteitsmanagement geen doel op zich is. Hiermee bedoelen we dat met weinig inspanning al veel verbetering in de kwaliteit te behalen is.

Waarom?

  • Is mijn klant tevreden over de kwaliteit van mijn product of dienst?
  • Sluit mijn product of dienst aan op de behoefte van mijn klant?
  • Wat vindt mijn klant belangrijk?

Wanneer u met bovenstaande vragen worstelt, dan bieden wij u daarvoor de passende oplossing:

Bewezen concept

In de periode 2006-2012 hebben wij vanuit Arcadis veel ervaring opgedaan met het opzetten en implementeren van een onafhankelijk meetsysteem om de kwaliteit te bepalen voor Reggefiber. In dit meetsysteem wordt bij alle aannemers die werken voor Reggefiber de kwaliteit willekeurig gemeten op verschillende belangrijke punten, waarmee een beeld geschept wordt van hoe er gewerkt wordt binnen de processen.

In de periode 2014-2015 hebben wij ervaring opgedaan met het opzetten en verbeteren van Service Management. Hierbij is een meetsysteem neergezet, en zijn de mensen in het proces meegenomen bij de veranderingen.